Πιστοποιημένη γνώση για επιτυχημένους επαγγελματίες


actaeopepesydasep3

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Η ειδικότητα «Εξωτερικός πωλητής» αφορά τους επαγγελματίες με κατάλληλη εξειδίκευση στο αντικείμενο ή όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και το επαγγελματικό τους πεδίο. Επίσης αφορά αυτούς που ενδιαφέρονται να εργαστούν σε αυτό το κομμάτι πωλήσεων έχοντας στο βιογραφικό τους την αναγνωρισμένη πιστοποίηση του Εξωτερικού πωλητή της ACTA.

Προ απαιτούμενα για τη συμμετοχή στις εξετάσεις

Α) Απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή

Β) Απόφοιτος υποχρεωτικής εκπαίδευσης και να έχει παρακολουθήσει σχετικό σεμινάριο τουλάχιστον 80 ωρών

ΣΚΟΠΟΣ

Ο βασικός στόχος του σεμιναρίου που προσφέρει το Κέντρο Επαγγελματικών Σεμιναρίων της Techschool είναι τα Στελέχη των Πωλήσεων να έχουν αποκτήσει όλες τις απαραίτητες γνώσεις προκειμένου να χειρίζονται όλα τα στάδια της διαδικασίας της πώλησης, με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση. Περιλαμβάνονται όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση του Πωλητή με ιδιαίτερο βάρος στο χαρακτηριστικό του εξωτερικού πωλητή που είναι να βγαίνει καθημερινά έξω και να μιλάει με επιχειρήσεις ή καταναλωτές για προϊόντα ή υπηρεσίες.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εισαγωγή

Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου σεμιναρίου ο εξωτερικός πωλητής ή ο υποψήφιος εξωτερικός πωλητής , πλέον θα διαθέτει ιδιαίτερο προσωπικό και εταιρικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Θα ενδυναμώθει το επαγγελματικό του κύρος και θα κερδίζει μέρα με τη μέρα το σεβασμό της αγοράς , αναπτύσσοντας μεθοδικά και αποτελεσματικά επαγγελματικές γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές. Οι θεματικές ενότητες που θα αναλυθούν στο σεμινάριο είναι οι εξής:

1. Το Μάρκετινγκ στις πωλήσεις

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • εφαρμόσουν το γενικότερο πλαίσιο του μάρκετινγκ
  • κατανοήσουν τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης κάθε επιχείρησης
  • περιγράψουν τις λειτουργίες της Διοίκησης Μάρκετινγκ
  • εφαρμόσουν ένα πλάνο μάρκετινγκ
  • αναλύσουν την έννοια της βέλτιστης γνώσης του ανταγωνισμού

2. Τμηματοποίηση της Αγοράς, Στόχευση και Τοποθέτηση

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • συζητήσουν την αναγκαιότητα της διαδικασίας τμηματοποίησης της αγοράς, στόχευσης και τοποθέτησης
  • περιγράψουν την έννοια και τα κριτήρια της τμηματοποίησης
  • αναλύσουν τη σημασία της στόχευσης σε συγκεκριμένη αγορά-στόχος (target group)
  • καταλάβουν την έννοια της τοποθέτησης του προϊόντος και τις εναλλακτικές στρατηγικές διαφοροποίησης και τοποθέτησης προϊόντων

3. Ο ρόλος της Επικοινωνίας στις Πωλήσεις

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • αντιληφθούν τη σημασία της σωστής επικοινωνίας στη δουλειά του πωλητή και να περιγράψετε τα στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας
  • κατηγοριοποιήσουν τα βασικά εμπόδια στην επικοινωνία και να αντιληφθείτε τη σημασία της ενεργητικής και συμμετοχικής ακοής
  • αντιληφθούν την αξία της φωνητικής επικοινωνίας
  • εφαρμόσουν τις βασικές αρχές της γλώσσας σώματος και να γνωρίζετε τις βασικές αρχές των Νευροπωλήσεων και του Νεύρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (NLP)

4. Προσωπική Πώληση

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • αξιολογήσουν την έννοια της προσωπικής πώλησης
  • περιγράψουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού πωλητή
  • κατανοήσουν το ρόλο, τα καθήκοντα, την περιγραφή θέσης εργασίας και τις στρατηγικές ενός πωλητή
  • εφαρμόσουν τα στάδια της διαδικασίας πώλησης, τις τεχνικές πώλησης
  • κατηγοριοποιήσουν τις αντιρρήσεις του πελάτη και να αναγνωρίσουν τη σημασία της σωστής προετοιμασίας του

5. Έρευνα Αγοράς

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • κατανοήσουν τη χρησιμότητα της έρευνας αγοράς στις επιχειρήσεις
  • κατηγοριοποιήσουν τις πηγές πληροφοριών σε πρωτογενείς και δευτερογενείς
  • περιγράψουν τη διαδικασία έρευνα αγοράς
  • αντιληφθούν τη διαφορά μεταξύ ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας
  • αξιολογήσουν τις διαφορετικές μεθόδους συλλογής δεδομένων
  • κατανοήσουν τη διαδικασία και τα σύγχρονα συστήματα πρόβλεψης πωλήσεων

6. Διαδικασία Διαγωνισμών

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • περιγράψουν τα στάδια και τις ενέργειες στη διαδικασία διαγωνισμών
  • κατανοήσουν τους τύπους διαγωνισμών
  • διαχειριστούν τη διαδικασία υποβολής προσφορών σε διαγωνισμούς
  • συζητήσουν την αξιολόγηση προσφορών
  • κατανοήσουν τις επιπτώσεις της ασυνέπειας του προμηθευτή

7. Διαχείριση Παραγγελιών και Αποθεμάτων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • Εξετάσουν τα κρίσιμα θέματα της διαχείρισης παραγγελιών και της διαχείρισης αποθεμάτων της επιχείρησης.
  • Εξετάσουν τους στόχους και την διαδικασία διενέργειας έρευνας
  • Εστιάσουν στις έρευνες εμπορίου που σχετίζονται με την εργασία του εξωτερικού πωλητή.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Σεμιναρίου είναι 40 ώρες. Η παρακολούθηση και οι εξετάσεις που ακολουθούν πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως. Με χρήση e-learning πλατφόρμας, (Moodle), οι συμμετέχοντες παρακολουθούν βιντεοσκοπημένο μάθημα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούν , καθώς επίσης έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις.

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εξετάσεων, σας απονέμεται το αναγνωρισμένο πτυχίο Εξωτερικός Πωλητής της ACTA.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την εγγραφή σας στο Σεμινάριο και την κατάθεση μέρους χρημάτων ή ολόκληρου του ποσού σας αποστέλλονται άμεσα στο email σας οδηγίες και κωδικοί για την διεξαγωγή του σεμιναρίου.

ex pw

Δείτε εδώ την εκπτωτική πολιτική

esydΗ ειδικότητα Εξωτερικός Πωλητής που προσφέρει το Κέντρο Επαγγελματικών Σεμιναρίων Techschool με έδρα τον Άγιο Στέφανο Αττικής ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Εμπόριο και Πωλήσεις που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Η πιστοποίηση που προσφέρεται από το κέντρο Επαγγελματικών Σεμιναρίων Techschool απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία ή νεοεισερχόμενο στέλεχος του χώρου που τον ενδιαφέρει το αντικείμενο των γεωγραφικών συστημάτων - πληροφοριών . Και φυσικά σε αυτούς που θέλουν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους με μία αναγνωρισμένη Πιστοποίηση από τον Εθνικό Φορέα Διαπιστεύσεων (ΕΣΥΔ)και την ACTA.

Προ απαιτούμενα για τη συμμετοχή στις εξετάσεις

Απόφοιτος ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ

ΣΚΟΠΟΣ

Ο βασικός στόχος είναι ο καταρτιζόμενος να κατανοήσει τις βασικές γνώσεις σχετικά με τα γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών και την χρήση τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εισαγωγή

Το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool στον Άγιο Στέφανο προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με την πιστοποίηση στις «Βασικές Αρχές Συστημάτων Γεωγραφικών Πληροφοριών – GIS» . Ο καταρτιζόμενος με την βοήθεια του Η/Υ θα έχει την δυνατότητα να χειρίζεται ένα ολοκληρωμένο σύστημα ανάλυσης , συλλογής αποθήκευσης και απεικόνισης πληροφοριών που σχετίζονται με φαινόμενα που εξελίσσονται στο γεωγραφικό χώρο.

Οι θεματικές ενότητες που θα αναλυθούν είναι οι εξής:

1. Βασικές αρχές λειτουργίας Γεωγραφικών Συστημάτων
• Οι έννοιες της Γεωγραφίας-Χαρτογραφίας
• Σκοπιμότητα ανάπτυξης GIS
• Ορισμοί
• Οφέλη από τη χρήση GIS
• Η λειτουργία ενός ΓΠΣ

2. Δυνατότητες του Συστήματος
• Διαχείριση υπηρεσιών
• Διαχείριση φυσικών – περιβαλλοντικών πόρων
• Οδικά δίκτυα
• Σχεδιασμός σε αστικό περιβάλλον
• Συστήματα πληροφοριών Γης

3. Είδη Αρχείων

4. Βασικά εργαλεία χρήσης του ArcGIS
Βασική χρήση της Γραμμής Εργαλείων Standard

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Σεμιναρίου είναι 40 ώρες. Η παρακολούθηση και οι εξετάσεις που ακολουθούν πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως. Με χρήση e-learning πλατφόρμας, (Moodle), οι συμμετέχοντες παρακολουθούν βιντεοσκοπημένο μάθημα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούν , καθώς επίσης έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εξετάσεων, σας απονέμεται το αναγνωρισμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ) και της ACTA  πτυχίο «Βασικές Αρχές των Συστημάτων Γεωγραφικών Πληροφοριών-GIS»

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την εγγραφή σας στο Σεμινάριο και την κατάθεση μέρους χρημάτων ή ολόκληρου του ποσού σας αποστέλλονται άμεσα στο email σας οδηγίες και κωδικοί για την διεξαγωγή του σεμιναρίου.

 

GIS

Δείτε εδώ την εκπτωτική πολιτική

Διαπιστευμένο πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

esydΤο κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool στον Άγιο Στέφανο Αττικής προσφέρει την πιστοποίηση “Βασικές αρχές των συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών – GIS” που ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Ψηφιακή Τεχνολογία που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Η ειδικότητα Υπεύθυνος Marketing Τροφίμων αφορά τους εργαζόμενους με κατάλληλη εξειδίκευση και εμπειρία στο αντικείμενο ή όσους επιθυμούν να διευρύνουν το γνωστικό τους υπόβαθρο και το επαγγελματικό τους πεδίο. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε άτομα που ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με τον κλάδο των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων, απόφοιτοι σχολών οικονομίας και διοίκησης, τροφίμων ή εμπορίας και διαφήμισης, επαγγελματίες του χώρου και όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους σε αυτόν τον τομέα. Το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool μέσω του συγκεκριμένου σεμιναρίου ευελπιστεί να προσφέρει γνώσεις και πληροφορίες που θα φανούν χρήσιμες στην ένταξη του καταρτιζόμενου «από την θεωρία στην πράξη» και φυσικά να εμπλουτίσει το βιογραφικό του με μία αναγνωρισμένης αξίας πιστοποίηση.

ΣΚΟΠΟΣ

Βασικός στόχος του προγράμματος που προσφέρει η Techschool είναι ο εκπαιδευόμενος να αφομοιώσει τις πληροφορίες μέσω της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (αρχές, θεωρίες, πρακτικές) που αφορούν το θεματικό πεδίο του marketing τροφίμων. Στόχος επίσης είναι η καλλιέργεια της βασικής δεξιότητας της αναλυτικής ικανότητας του ,ώστε ,αξιοποιώντας τις γνώσεις αυτές και την κριτική του ικανότητα, να λαμβάνει ορθολογικά τις σχετικές αποφάσεις και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τα σχετικά με το marketing θέματα (προγραμματισμός ,καθημερινές διεργασίες, επίλυση προβλημάτων).

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εισαγωγή

Το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool στον Άγιο Στέφανο Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα ευελπιστεί ότι οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να κατανοήσουν τη σημασία του της «ζήτησης των προϊόντων προσαρμοσμένων στις ανάγκες των καταναλωτών», καθώς και την έννοια της «καινοτομικότητας προιόντων και διαδικασιών» και την σημασία αυτής για την επιχείρηση

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Θ.Ε. 1:

«Τρόφιμα και επιχειρήσεις τροφίμων»

·        να αναγνωρίζει τις ιδιαιτερότητες των τροφίμων σε σχέση με άλλα προϊόντα

·        να προσδιορίζει την ομάδα/κατηγορία που ανήκει κάθε τρόφιμο, ανάλογα με τα διάφορα κριτήρια

·        να πληροφορηθεί για βασικά θέματα σε σχέση με τις επιχειρήσεις τροφίμων και τις σχετικές τάσεις παγκοσμίως

·        να κατανοεί τις βασικές έννοιες κόστους, πωλήσεων και κέρδους των επιχειρήσεων

·        να αντιλαμβάνεται τη σημασία των αποφάσεων στις επιχειρήσεις με σύγκριση κόστους με τις αναμενόμενες ωφέλειες

·        να αντιλαμβάνεται την έννοια του ανταγωνισμού ανάμεσα σε προϊόντα και επιχειρήσεις

·        να κατανοεί την έννοια της ποιότητας και να πληροφορηθεί σχετικά με τις πρακτικές υιοθέτησης της από τις επιχειρήσεις

Θ.Ε. 2:

« Βασικά θέματα Marketing τροφίμων»

·        να ορίζει το σύγχρονο marketing με διαφορετικές προσεγγίσεις

·        να κατανοεί τη σημασία του marketing για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές

·        να μάθει τις διάφορες φάσεις οργάνωσης marketing και τις σχετικές λειτουργίες

·        να αντιλαμβάνεται τη σημασία αλλά και τα επιμέρους θέματα που περιλαμβάνει το μείγμα marketing

·        να ορίζει τις υπηρεσίες, να καταλαβαίνει τις διαφορές τους από τα προϊόντα και να κατανοεί τη σημασία τους

·        να γνωρίζει το ρόλο των διαφόρων ενδιαμέσων στην αλυσίδα τροφίμων

·        να κατανοεί την έννοια της ελκυστικότητας και να γνωρίζει τις εναλλακτικές επικοινωνιακές πρακτικές των επιχειρήσεων

·        να γνωρίζει τις εναλλακτικές στρατηγικές marketing των επιχειρήσεων τροφίμων με σκοπό την προσέγγιση των αγορών

Θ.Ε. 3:

«Έρευνα και ανάλυση αγοράς»

·        να αντιλαμβάνεται τη σημασία και το περιεχόμενο της έρευνας αγοράς

·        να κατανοεί τις έννοιες του εσωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης και να γνωρίζει τα σχετικά εργαλεία και θεωρίες

·        να εφαρμόζει το διαγνωστικό εργαλείο SWOΤ και να αναγνωρίζει τις ευκαιρίες-απειλές του εξωτερικού περιβάλλοντος και τις δυνάμεις-αδυναμίες του εσωτερικού περιβάλλοντος

·        να καταλαβαίνει τη σημασία της ανάλυσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή στο marketing

·        να πληροφορηθεί για τις διάφορες μεταβλητές κατηγοριοποίησης των καταναλωτών σε τμήματα-πληθυσμούς, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους στα τρόφιμα

·        να μάθει για τα κριτήρια στόχευσης των επιχειρήσεων τροφίμων σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς

·        να γνωρίζει τις φάσεις από τις οποίες περνάει η διαδικασία λήψης απόφασης επιλογής των προϊόντων από τους καταναλωτές

Θ.Ε. 4:

«Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών»

 

·        να ορίζει την έννοια του μεριδίου της αγοράς και να κατανοεί τη σημασία των πωλήσεων για τις επιχειρήσεις

·        να κατανοεί τον τρόπο με τον οποίο καθορίζονται στόχοι πωλήσεων από τις επιχειρήσεις

·        να εφαρμόζει τη μεθοδολογία κατηγοριοποίησης των προϊόντων με βάση τη ζήτηση τους από τους πελάτες.

·        να αντιλαμβάνεται την σχέση προσδοκιών και ικανοποίησης των καταναλωτών και την σημασία της στο marketing

·        να γνωρίζει τους παράγοντες που στοιχειοθετούν την εξυπηρέτηση των πελατών και τα βασικά διλλήματα σε σχέση με την αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών

·        να αντιλαμβάνεται τη σημασία της Πολιτικής Εξυπηρέτησης Πελατών και να μάθει για τους σχετικούς κανόνες που την στοιχειοθετούν

·        να πληροφορηθεί για τον τρόπο αξιολόγησης του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών από τις επιχειρήσεις τροφίμων

Θ.Ε. 5:

«Η εφοδιαστική –Logistics της αγροδιατροφικής αλυσίδας »

·        να πληροφορηθεί για το περιεχόμενο και στόχους της αγροδιατροφικής εφοδιαστικής αλυσίδας, των Logistics

·        να γνωρίζει τους γενικούς και επιμέρους στόχους της εφοδιαστικής

·        να αναγνωρίζει τις διάφορες λειτουργίες του κυκλώματος εφοδιασμού και τα βασικά σημεία αλληλεξάρτησης τους

·        να κατανοεί τη διαφορά του φυσικού με το εμπορικό κανάλι διακίνησης, αλλά και τη σημασία συνεργασίας και συντονισμού τους

·        να μάθει για τις ιδιαιτερότητες στις διαδικασίες μεταφοράς και αποθήκευσης τροφίμων

·        να αντιλαμβάνεται την έννοια και σημασία του αποθέματος και να γνωρίζει τις βασικές αρχές και πρακτικές αγορών

·        να γνωρίζει την έννοια της ιχνηλασιμότητας στην εφοδιαστική αλυσίδα, τα είδη και υλικά συσκευασίας τροφίμων και τις (δυνητικές) πληροφορίες πάνω σε αυτές

·        να συγκρατεί τις εναλλακτικές συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων και φορέων που δραστηριοποιούνται στην αγροδιατροφική αλυσίδα και τα σχετικά προσδοκώμενα αποτελέσματα

Θ.Ε. 6:

«Κύκλος Ζωής Προϊόντος και Τιμολόγηση»

·        να αντιλαμβάνεται την έννοια και περιεχόμενο κύκλου ζωής των προϊόντων

·        να κατανοεί τη σημασία του κύκλου ζωής των προϊόντων για τις επιχειρήσεις

·        να γνωρίζει τις φάσεις από τις οποίες διέρχεται ένα προϊόν μετά την εισαγωγή του μέχρι την σταδιακή απόσυρση του από την αγορά

·        να πληροφορηθεί για τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις τιμές, σε σχέση βασικά με τους καταναλωτές, το λειτουργικό κόστος της επιχείρησης και τον ανταγωνισμό

·        να μάθει για τη σχέση της τιμολόγησης των προϊόντων με το χρόνο και τις διάφορες φάσεις του κύκλου ζωής τους

Θ.Ε. 7:

«Ειδικά θέματα marketing»

·        να ορίζει τα βιολογικά τρόφιμα και να κατανοεί τις διαφορές τους με τα συμβατικά τρόφιμα

·        να πληροφορηθεί σχετικά με τις προοπτικές ζήτησης βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα και το εξωτερικό

·        να γνωρίζει τις διαδικασίες και προϋποθέσεις των εξαγωγών

·        να αντιλαμβάνεται τη σημασία της προσαρμογής στις διαφοροποιημένες ανάγκες των καταναλωτών στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον

·        να πληροφορηθεί για τη σημασία και τις πρακτικές του merchandising στο σύγχρονο marketing

·        να κατανοεί τη σημασία της βιωσιμότητας όσον αφορά το σύγχρονο marketing και τα Logistics και το περιεχόμενο του αποτυπώματος αερίων θερμοκηπίου της αγροδιατροφικής εφοδιαστικής  αλυσίδας

·        να πληροφορηθεί σχετικά με την έννοια της κοινωνικής ευθύνης, τη σχέση της με το marketing

·        να γνωρίζει τις σύγχρονες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στην γεωργία και στην βιομηχανία τροφίμων

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Σεμιναρίου είναι 40 ώρες. Η παρακολούθηση και οι εξετάσεις που ακολουθούν πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως. Με χρήση e-learning πλατφόρμας, (Moodle), οι συμμετέχοντες παρακολουθούν βιντεοσκοπημένο μάθημα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούν , καθώς επίσης έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εξετάσεων, σας απονέμεται το αναγνωρισμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης(ΕΣΥΔ) και της ACTA  πτυχίο «Υπεύθυνος Marketing Τροφίμων»

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την εγγραφή σας στο Σεμινάριο και την κατάθεση μέρους χρημάτων ή ολόκληρου του ποσού σας αποστέλλονται άμεσα στο email σας οδηγίες και κωδικοί για την διεξαγωγή του σεμιναρίου.

kostos marketing 

Δείτε εδώ την εκπτωτική πολιτική

Διαπιστευμένο πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

esydΤο κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool στον Άγιο Στέφανο Αττικής προσφέρει το Διαπιστευμένο πιστοποιητικό από το ΕΣΥΔ. «Υπεύθυνος Marketing Τροφίμων» το οποίο ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Εμπόριο και Πωλήσεις που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

 

Τα στοιχεία σας παραλήφθηκαν επιτυχώς. Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.


Εγγραφείτε στο Newsletter μας

* Υποχρεωτικό πεδίο

Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

© 2024 Techschool.gr. All Rights Reserved. Designed By Web Rely