Υπάλληλος Εξυπηρέτησης – Υποδοχής Πελατών Ξενοδοχείου

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Η ειδικότητα «Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης πελατών» που παρέχεται από το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool απευθύνεται σε υπαλλήλους πού είδη εργάζονται σε θέσεις υποδοχής/εξυπηρέτησης πελατών ξενοδοχείων και άλλων τουριστικών επιχειρήσεων. Επίσης απευθύνεται σε έμπειρους επαγγελματίες, οι οποίοι τώρα έχουν τη δυνατότητα να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου στο συγκεκριμένο επάγγελμα , και τέλος σε όποιον επιθυμεί να εργαστεί στο συγκεκριμένο τομέα έχοντας σημαντικό εφόδιο στο βιογραφικό του την αναγνωρισμένη πιστοποίηση του «Υπαλλήλου Εξυπηρέτησης/Υποδοχής Πελατών» της ACTA.

ΣΚΟΠΟΣ

Οι πελάτες ενός ξενοδοχείου απαιτούν σοβαρή εξυπηρέτηση μόνο από επαγγελματίες που γνωρίζουν πώς να συμπεριφερθούν και πώς να προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία διαμονής. Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες της Εξυπηρέτησης/Υποδοχής αλλά και της διαχείρισης παραπόνων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εισαγωγή

Μέσα από το συγκεκριμένο σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να κατανοήσουν τη σημασία οργάνωσης μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής επιχείρησης , να εκτελούν τις καθημερινές εργασίες που απαιτούνται και να εφαρμόζουν τους βασικούς κανόνες και διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται από το προσωπικό υποδοχής κατά την πώληση ξενοδοχειακών προϊόντων και υπηρεσιών.

Οι θεματικές ενότητες που θα αναλυθούν στο σεμινάριο είναι οι εξής:

1. Τουρισμός και Ξενοδοχεία
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Γνωρίζει βασικά στοιχεία για τον Τουρισμό
• Διακρίνει τα είδη των τουριστικών καταλυμάτων
• Γνωρίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τουριστικών καταλυμάτων
• Να γνωρίζει τις βασικές μορφές λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων
• Να αντιλαμβάνεται τις διαφορές μεταξύ των μορφών λειτουργίας των ξενοδοχείων

2. Εξυπηρέτηση πελατών στα ξενοδοχεία
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να :
• Γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του ξενοδοχειακού προϊόντος
• Αντιλαμβάνεται τις έννοιες της ποιότητας της εξυπηρέτησης και της υπηρεσίας
• Εφαρμόζει τις βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών
• Αναγνωρίζει όλα τα χαρακτηριστικά του πελατοκεντρικού συστήματος
• Κατανοεί την σημασία του πελάτη για την επιχείρηση
• Γνωρίζει τις σύγχρονες ανάγκες των τουριστών
• Κατηγοριοποιεί τους πελάτες

3. Τα τμήματα του ξενοδοχείου και τα δωμάτια
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Γνωρίζει τα τμήματα του ξενοδοχείου και τι ς βασικές λειτουργίες τους
• Να γνωρίζει τις θέσεις εργασίας όλου του ξενοδοχείου
• Κατανοεί τις διαφορές ανάμεσα στους τύπους δωματίων
• Να γνωρίζει την σχετική ορολογία για τα δωμάτια

4. Διαχείριση κρατήσεων
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Αναγνωρίζει τα είδη κρατήσεων
• Αναγνωρίζει τα συμβόλαια μεταξύ ξενοδοχείου και τουριστικών γραφείων και tour operators
• Να αντιλαμβάνεται τις ιδιαιτερότητες των μεμονωμένων κρατήσεων και των ομαδικών κρατήσεων
• Να γνωρίζει τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του τμήματος κρατήσεων

5. Front Desk
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Γνωρίζει τα καθήκοντα του υπαλλήλου της υποδοχής
• Γνωρίζει τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν κατά την άφιξη και αναχώρηση
• Κατανοεί τις ιδιαιτερότητες του Express c/in και Express c/out
• Εφαρμόζει τεχνικές διαχείρισης δωματίων
• Διαχειρίζεται το over booking
• Γνωρίζει βασικά θέματα ταμείου και νυχτερινού ελέγχου

6. Θυρωρείο, τηλεφωνικό κέντρο ,guest relations, διαχείριση παραπόνων
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Γνωρίζει τις αρμοδιότητες του θυρωρείου, του τηλεφωνικού κέντρου και του guest relations
• Να γνωρίζει τις βασικές αρχές της τηλεφωνικής επικοινωνίας
• Να είναι σε θέση να διαχειριστεί βασικά παράπονα πελατών.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Σεμιναρίου είναι 40 ώρες. Η παρακολούθηση και οι εξετάσεις που ακολουθούν πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως. Με χρήση e-learning πλατφόρμας, (Moodle), οι συμμετέχοντες παρακολουθούν βιντεοσκοπημένο μάθημα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούν , καθώς επίσης έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εξετάσεων, σας απονέμεται το αναγνωρισμένο πτυχίο «Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης Πελατών» της ACTA.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την εγγραφή σας στο Σεμινάριο και την κατάθεση μέρους χρημάτων ή ολόκληρου του ποσού σας αποστέλλονται άμεσα στο email σας οδηγίες και κωδικοί για την διεξαγωγή του σεμιναρίου.

front desk

Δείτε εδώ την εκπτωτική πολιτική

 

esydΔιαπιστευμένο πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

 Η ειδικότητα «Υπάλληλος Υποδοχής/ Εξυπηρέτησης πελατών» που παρέχεται από το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool με έδρα τον Άγιο Στέφανο Αττικής ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Τομέα τουρισμού που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα μ ε το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

 

Συμπληρώστε τη φόρμα και ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει για να συζητήσει μαζί σας.

Powered by BreezingForms

Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

© 2024 Techschool.gr. All Rights Reserved. Designed By Web Rely