Πιστοποιημένη γνώση για επιτυχημένους επαγγελματίες


actaeopepesydasep3

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Η ειδικότητα «Τουριστικός Αντιπρόσωπος – Υπάλληλος Τουριστικού» Γραφείου που προσφέρεται από το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool απευθύνεται σε υφιστάμενους υπάλληλους που εργάζονται σε τουριστικά γραφεία ή προσφέρουν τις υπηρεσίες τους διαδικτυακά οργανώνοντας τουριστικά πακέτα. Επίσης απευθύνεται σε έμπειρους επαγγελματίες, οι οποίοι τώρα έχουν την δυνατότητα να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου στο συγκεκριμένο επάγγελμα και τέλος σε όποιον επιθυμεί να αποκτήσει την αναγνωρισμένη πιστοποίηση της ACTA με σκοπό την ενίσχυση του βιογραφικού του.

ΣΚΟΠΟΣ

Ο κύριος στόχος του προγράμματος που προσφέρει το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool με έδρα τον Άγιο Στέφανο Αττικής είναι η ουσιαστική διασύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις ανάγκες των εργαζομένων και των επιχειρήσεων.

Επιπλέον στόχος είναι η απόκτηση γνώσεων σχετικά με τη σύγχρονη οργάνωση και λειτουργία των τουριστικών γραφείων, καθώς και η ανάλυση της σχέσης των γραφείων με τις συνεργαζόμενες με αυτά τουριστικές επιχειρήσεις και τα συναφή επαγγέλματα, που οδηγεί σε κατανόηση της λειτουργίας της τουριστικής βιομηχανίας.

Ένας ακόμη στόχος είναι η απόκτηση όλων των απαραίτητων γνώσεων, δεξιοτήτων και συμπεριφορών, που θα δώσουν στους μετέχοντες στην ικανότητα να διοργανώνουν τουριστικά πακέτα και να συμμετέχουν στην διοργάνωση συνεδρίων: ταυτόχρονα θα ενισχύσει τις γνώσεις τους σε ένα ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων του τουριστικού γραφείου, ώστε να εκπαιδευθούν καλύτερα και να λειτουργήσουν επαρκέστερα, προς όφελος των επιχειρήσεων στις οποίες θα εργασθούν.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εισαγωγή

Τα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, οι Αεροπορικές εταιρείες και οι Τουριστικές επιχειρήσεις καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας και απασχολούν μεγάλο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού που εργάζεται στον κλάδο. Η ζήτηση καταρτισμένων στελεχών από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία είναι μεγάλη και το κενό που υπάρχει διευρύνεται συνεχώς. Αυτό ακριβώς το κενό, έρχεται να καλύψει το παρόν εκπαιδευτικό σεμινάριο.

Οι ενότητες που θα αναλυθούν είναι οι εξής:

1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 1, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
• Να γνωρίζουν βασικές αρχές του τουρισμού καθώς και την συμβολή του επαγγέλματος του ταξιδιωτικού πράκτορα στην ελληνική οικονομία, αλλά και τις προοπτικές του.
• Να αναγνωρίζουν τις υπηρεσίες που έχουν τη δυνατότητα να παράσχουν τα τουριστικά γραφεία.
• Να ορίζουν τα είδη των τουριστικών γραφείων, καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους
• Nα πραγματοποιούν κρατήσεις στα ξενοδοχεία και να εκδίδουν voucher.
• Να συνεργάζονται με επιτυχία με ξενοδοχεία, εστιατόρια, μέσα μεταφοράς και μετακίνησης ταξιδιωτών, αρχηγούς, ξεναγούς και άλλα τουριστικά γραφεία προς όφελος του τουριστικού γραφείου.

2. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ- ΑΚΤΟΠΟΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ -ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 2, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
• Να αναγνωρίζουν τα είδη του αεροπορικού ταξιδιού (Type of journey)
• Να αναγνωρίζουν τα οφέλη από την χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (e-ticket)
• Να χρησιμοποιούν το φωνητικό αλφάβητο και τις λοιπές κωδικοποιήσεις
• Να γνωρίζουν τις δυνατότητες των συστημάτων κρατήσεων , GDS
• Να κατανοούν τη διαδικασία αεροπορικών και ακτοπλοϊκών κρατήσεων

3. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 3, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
• Να αναγνωρίζουν την λειτουργία του δικτύου διανομής του τουριστικού προϊόντος και να κατανοούν το ρόλο και τη σχέση των εμπλεκομένων στο τουριστικό κύκλωμα: προμηθευτών, διοργανωτών, ταξιδιωτικών πρακτόρων, ταξιδιωτών.
• Να γνωρίζουν τα βασικά στάδια δημιουργίας των ατομικών και των ομαδικών τουριστικών πακέτων.
• Να σχεδιάζουν, να διοργανώνουν και να κοστολογούν τα τουριστικά πακέτα μεμονωμένων ταξιδιωτών

4. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 4, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
• Να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες του επαγγελματικών και επιχειρηματικών ταξιδιών
• Να αντιλαμβάνονται τις απαιτήσεις της αγοράς του συνεδριακού τουρισμού
• Να αναγνωρίσουν τρόπο σχεδιασμού των ταξιδιών κινήτρων
• Να εξοικειωθούν με τον τρόπο διοργάνωσης ενός συνεδρίου

5. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 5, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
• Να γνωρίζουν βασικές πληροφορίες για αεροσκάφη
• Να ονομάζουν τους τύπους αεροπορικών εταιριών
• Να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά τους στοιχεία
• Να διακρίνουν τις αρχές του αεροδρομίου
• Να γνωρίζουν την βασική ορολογία εξυπηρέτησης επιβατών αεροδρομίου
• Να κατανοούν και να κατονομάζουν τις υπηρεσίες εξυπηρετήσεως αεροδρομίων.

6. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 6, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
• Να αναγνωρίζουν τον ενδεικνυόμενο τρόπο προβολής και προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών του γραφείου
• Να αναγνωρίζουν και να εφαρμόζουν την διαδικασία της κράτησης βήμα προς βήμα, καθώς και την τηλεφωνική τεχνική.
• Να διαχειρίζονται τις αντιρρήσεις και τα παράπονα των πελατών

7. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 7, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
Να γνωρίζουν και να εφαρμόζουν την ισχύουσα νομοθεσία σε θέματα που αφορούν τα κλασικά και διαδικτυακά τουριστικά γραφεία καθώς και τα γραφεία μέλη της ΙΑΤΑ

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Σεμιναρίου είναι 40 ώρες. Η παρακολούθηση και οι εξετάσεις που ακολουθούν πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως. Με χρήση e-learning πλατφόρμας, (Moodle), οι συμμετέχοντες παρακολουθούν βιντεοσκοπημένο μάθημα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούν , καθώς επίσης έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εξετάσεων, σας απονέμεται το αναγνωρισμένο πτυχίο «Τουριστικός Αντιπρόσωπος – Υπάλληλος Τουριστικού Γραφείου» της ACTA.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την εγγραφή σας στο Σεμινάριο και την κατάθεση μέρους χρημάτων ή ολόκληρου του ποσού σας αποστέλλονται άμεσα στο email σας οδηγίες και κωδικοί για την διεξαγωγή του σεμιναρίου.

tour yp

Δείτε εδώ την εκπτωτική πολιτική

esydΔιαπιστευμένο πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

 Η ειδικότητα «Τουριστικός Αντιπρόσωπος – Υπάλληλος Τουριστικού Γραφείου» που προσφέρει το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Τομέα τουρισμού που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα μ ε το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο «Υπάλληλος Επισιτιστικού Τομέα – Σερβιτόρος» που προσφέρεται από το Κέντρο Επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν να εργάζονται ως τραπεζοκόμοι, σε παντός είδους καταλύματα, σε όλες τις κατηγορίες των επιχειρήσεων επισιτισμού καθώς και σε όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων αναψυχής. Επίσης απευθύνεται και σε έμπειρους επαγγελματίες, του κλάδου οι οποίοι επιθυμούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου στο συγκεκριμένο επάγγελμα και σε όποιον επιθυμεί να πιστοποιήσει τις γνώσεις του στο συγκεκριμένο αντικείμενο ισχυροποιώντας ακόμη περισσότερο το βιογραφικό του.

ΣΚΟΠΟΣ

Με την ολοκλήρωση της μαθησιακής διαδικασίας οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες με σκοπό να ανταποκριθούν με αποτελεσματικότητα στους βασικούς τομείς του επαγγέλματος  

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εισαγωγή

Το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool στον Άγιο Στέφανο μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχει στους καταρτιζόμενους ένα σημαντικό εφόδιο στο σύγχρονο πεδίο εργασίας. .Η ανάγκη πιστοποίησης ως προαπαιτούμενο  για την πρόσληψη σε τουριστικές επιχειρήσεις αλλά και η ανανέωση των γνώσεων των ανθρώπων που είδη εργάζονται στον κλάδο αυξάνεται συνεχώς.

Οι θεματικές ενότητες που θα αναλυθούν είναι οι εξής:

1. Εισαγωγή στο επάγγελμα του σερβιτόρου και τον χώρο της εστίασης- αναψυχής
Με την ολοκλήρωση της πρώτης θεματικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
• Να ορίζουν το επάγγελμα του σερβιτόρου.
• Να απαριθμούν τα βασικά χαρακτηριστικά της εργασίας του σερβιτόρου.
• Να απαριθμούν τους βασικούς τομείς εργασίας του σερβιτόρου.
• Να ορίζουν το προσφερόμενο προϊόν των χώρων εστίασης-αναψυχής.
• Να ορίζουν τον τουρισμό.
• Να απαριθμούν και να αναλύουν σύντομα τις τουριστικές υπηρεσίες που απαρτίζουν το τουριστικό προϊόν.
• Να ορίζουν την τουριστική βιομηχανία.
• Να ορίζουν τα πλαίσια της εργασίας του σερβιτόρου εντός της τουριστικής βιομηχανίας.
• Να απαριθμούν τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος.
• Να εξηγούν τον τρόπο που τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος επηρεάζουν το επάγγελμα του σερβιτόρου.
• Να αναφέρουν τα χαρακτηριστικά της εργασίας στον τουριστικό κλάδο.
• Να ορίζουν τους βασικούς κανόνες εμφάνισης, ατομικής υγείας και υγιεινής και επαγγελματικής συμπεριφοράς.
• Να περιγράφουν την διαδικασία αντιμετώπισης παραπόνων/ προβλημάτων.
• Να αναγνωρίζουν τη σημασία της ομαδικής εργασίας.
• Να απαριθμούν σημαντικούς ιστορικούς σταθμούς και μελλοντικές τάσεις στη γαστρονομία.

2. Γνωριμία με τους χώρους εστίασης- αναψυχής
Με την ολοκλήρωση της δεύτερης θεματικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
• Να αναφέρουν τις βασικές ομάδες χώρων εστίασης- αναψυχής.
• Να διακρίνουν τους χώρους εστίασης- αναψυχής βάσει της ομάδας στην οποία ανήκουν.
• Να ορίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά και το προσφερόμενο προϊόν κάθε διαφορετικού τύπου χώρων εστίασης- αναψυχής. Να διακρίνουν την θέση του κάθε εργαζόμενου στα πλαίσια της ιεραρχικής δομής ενός εστιατορίου.
• Να αναφέρουν τα βασικά καθήκοντα της κάθε διαφορετικής ειδικότητας στα πλαίσια της ιεραρχικής δομής ενός εστιατορίου.
• Να απαριθμούν τις σημαντικότερες ειδικότητες στα πλαίσια του χώρου εστίασης- αναψυχής.
• Να αναφέρουν τα βασικά καθήκοντα της καθεμίας ειδικότητας στα πλαίσια του χώρου εστίασης- αναψυχής.
• Να απαριθμούν τα κύρια και τα βοηθητικά τμήματα ενός χώρου εστίασης-αναψυχής.
• Να αναφέρουν την βασική εργασία που διεκπεραιώνεται σε κάθε τμήμα ενός χώρου αναψυχής- εστίασης.
• Να ορίζουν τους δυο τύπους μενού στα πλαίσια ενός χώρου εστίασης- αναψυχής.
• Να αναλύουν και να αντιπαραβάλουν τα χαρακτηριστικά των μενού: Table d' hôte & À la carte.
• Να διακρίνουν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα των Table d' hôte & À la carte.
• Να κατανοούν την καίρια σημασία τήρησης των κανόνων της υγιεινής και ασφάλειας στο σερβίρισμα φαγητού και ποτού στα πλαίσια ενός χώρου εστίασης-αναψυχής.
• Να ορίζουν τους βασικούς κανόνες υγιεινής και ασφάλειας στο σερβίρισμα φαγητού και ποτού στα πλαίσια ενός χώρου εστίασης-αναψυχής.

3. Τα βασικά σκευή, έπιπλα, όργανα και συσκευές/ μηχανήματα, στοιχεία ιματισμού και διακόσμησης ενός χώρου εστίασης- αναψυχής
Με την ολοκλήρωση της τρίτης θεματικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
• Να απαριθμούν τα βασικά σκεύη, έπιπλα, όργανα και συσκευές/ μηχανήματα, στοιχεία ιματισμού και διακόσμησης ενός χώρου εστίασης- αναψυχής.
• Να προσδιορίζουν την χρήση του κάθε βασικού σκεύους, επίπλου, οργάνου και συσκευής/ μηχανήματος, στοιχείου ιματισμού και διακόσμησης ενός χώρου εστίασης- αναψυχής.

4. Τα κύρια και τα δευτερεύοντα γεύματα
Με την ολοκλήρωση της τέταρτης θεματικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
• Να απαριθμούν τα κύρια γεύματα μιας ημέρας.
• Να προσδιορίζουν την χρονική περίοδο σερβιρίσματος του κάθε κύριου γεύματος μιας ημέρας.
• Να αναφέρουν την βασική εδεσματολογική σύνθεση του κάθε κύριου γεύματος μιας ημέρας
• Να ορίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά του κάθε κύριου γεύματος μιας ημέρας.
• Να απαριθμούν τα δευτερεύοντα γεύματα μιας ημέρας.
• Να προσδιορίζουν την χρονική περίοδο σερβιρίσματος του κάθε δευτερεύοντος γεύματος μιας ημέρας.
• Να αναφέρουν την βασική εδεσματολογική σύνθεση του κάθε δευτερεύοντος γεύματος μιας ημέρας.
• Να ορίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά του κάθε δευτερεύοντος γεύματος μιας ημέρας.

5. Μέθοδοι παράθεσης γευμάτων
Με την ολοκλήρωση της πέμπτης θεματικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
• Να προσδιορίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά της κάθε ξεχωριστής μεθόδου παράθεσης γευμάτων.
• Να διακρίνουν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε ξεχωριστής μεθόδου παράθεσης γευμάτων.
• Να αναφέρουν τα βασικά σκευή απαραίτητα για την διεκπεραίωση της κάθε ξεχωριστής μεθόδου παράθεσης γευμάτων.
• Να περιγράφουν την ακολουθούμενη διαδικασία για την κάθε ξεχωριστή μέθοδο παράθεσης γευμάτων.
• Να προσδιορίζουν αιτιολογημένα την κατάλληλη ή τις κατάλληλες μεθόδους παράθεσης γευμάτων, ανάλογα με τα γενικά χαρακτηριστικά του προσφερόμενου γεύματος

6. Εργασίες προετοιμασίας και αποκατάστασης στον χώρο εστίασης- αναψυχής απουσία των πελατών
Με την ολοκλήρωση της έκτης θεματικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
• Να προσδιορίζουν τις κεντρικές εργασίες προετοιμασίας ενός χώρου εστίασης-αναψυχής πριν την άφιξη των πελατών.
• Να προσδιορίζουν τις κεντρικές εργασίες αποκατάστασης ενός χώρου εστίασης-αναψυχής μετά την αποχώρηση των πελατών.
• Να αναγνωρίζουν την σημασία της σωστής προετοιμασίας ως μέθοδο αποφυγής κοινών προβλημάτων.
• Να αναγνωρίζουν τη σημασία της σωστής αποκατάστασης ως μέθοδο αποφυγής κοινών προβλημάτων.
• Να αντιλαμβάνονται τη σημασία της σωστής ενημέρωσης στα πλαίσια της προετοιμασίας και αποκατάστασης του χώρου εστίασης- αναψυχής.
• Να απαριθμούν τις βασικές εργασίες καθαριότητας και ελέγχου της καθαριότητας στα πλαίσια της προετοιμασίας και αποκατάστασης του χώρου εστίασης- αναψυχής.
• Να προσδιορίζουν τους γενικούς κανόνες διαρρύθμισης των τραπεζιών και των καρεκλών στα πλαίσια ενός χώρου εστίασης-αναψυχής.
• Να απαριθμούν τους βασικούς τύπους διαρρύθμισης τραπεζιών και καρεκλών στα πλαίσια ενός χώρου εστίασης-αναψυχής.
• Να ορίζουν τον κατάλληλο τύπο διαρρύθμισης τραπεζιών και καρεκλών στα πλαίσια ενός χώρου εστίασης-αναψυχής ανάλογα με την περίσταση.
• Να απαριθμούν τις βασικές αρχές και στάδια στο στρώσιμο των τραπεζιών.
• Να παρουσιάζουν τις αρχές του σωστού χειρισμού του εξοπλισμού.
• Να ορίζουν τα σκεύη που θα χρησιμοποιήσουν για να στρώσουν ένα τραπέζι για σερβίρισμα: Table d' hôte ή À la carte.
• Να ορίζουν τα σκεύη που θα χρησιμοποιήσουν για να στρώσουν ένα τραπέζι ανάλογα με το είδος του γεύματος.
• Να ορίζουν τα σκεύη που θα χρησιμοποιήσουν για να στρώσουν ένα τραπέζι ανάλογα με το είδος των παρασκευασμάτων.
• Να περιγράφουν την διαδικασία πραγματοποίησης μιας κράτησης τραπεζιού.

7. Εξυπηρέτηση των πελατών ενός χώρου εστίασης-αναψυχής
Με την ολοκλήρωση της έβδομης θεματικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
• Να περιγράφουν την διαδικασία υποδοχής των πελατών στον χώρο εστίασης-αναψυχής.
• Να αναφέρουν τον τρόπο αντιμετώπισης κοινών προβλημάτων κατά τη διαδικασία υποδοχής των πελατών.
• Να περιγράφουν την διαδικασία συνοδείας και τακτοποίησης των πελατών στο τραπέζι τους.
• Να αναλύουν την διαδικασία λήψης και καταγραφής της παραγγελίας του πελάτη από τον σερβιτόρο (ηλεκτρονικά & χειρόγραφα).
• Να περιγράφουν την διαδικασία κατάθεσης της παραγγελίας των πελατών στα ανάλογα τμήματα από τον σερβιτόρο (ηλεκτρονικά & χειρόγραφα).
• Να αναλύουν την διαδικασία παράδοσης της παραγγελίας στο τραπέζι του πελάτη.
• Να περιγράφουν την διαδικασία εναλλαγής πιάτων και ποτών.
• Να αναλύουν την ακολουθία του σερβιρίσματος φαγητού και ποτού.
• Να παρουσιάζουν τους βασικούς κανόνες ευγένειας και αντιμετώπισης παραπόνων/ προβλημάτων κατά την ακολουθία του σερβιρίσματος φαγητού και ποτού.

8. Τμήμα εξυπηρέτησης δωματίων (Room service- Mini bar)
Με την ολοκλήρωση της όγδοης θεματικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
• Να ορίζουν τις υπηρεσίες που προσφέρει το τμήμα εξυπηρέτησης δωματίων.
• Να αναφέρουν την χωροταξική τοποθέτηση και οργάνωση του τμήματος εξυπηρέτησης δωματίων στα πλαίσια ενός ξενοδοχείου.
• Να αναφέρουν τους βασικούς κανόνες επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου.
• Να αναλύουν την διαδικασία λήψης παραγγελίας μέσω τηλεφώνου και Door Knob.
• Να αναφέρουν τα τυπικά χρονικά όρια στην παράδοση φαγητού και ποτού από το τμήμα εξυπηρέτησης δωματίων.
• Να ορίζουν τους κανόνες σχετικά με την είσοδο στο δωμάτιο ενός πελάτη.
• Να παρουσιάζουν τους βασικούς κανόνες ευγένειας και διακριτικότητας κατά την παράδοση μιας παραγγελίας στο δωμάτιο ενός πελάτη.
• Να αναγνωρίζουν την σημασία της τήρησης των βασικών κανόνων ευγένειας και διακριτικότητας κατά την παράδοση μιας παραγγελίας στο δωμάτιο ενός πελάτη.
• Να απαριθμούν κοινά προβλήματα κατά την παράδοση μιας παραγγελίας στο δωμάτιο του πελάτη από το Room Service.
• Να αναγνωρίζουν την σημασία της σωστής προετοιμασίας ως μεθόδου αποφυγής κοινών προβλημάτων στο Room Service.
• Να περιγράφουν την διαδικασία χρέωσης των πελατών από την κατανάλωση ειδών του Mini Bar.
• Να περιγράφουν την διαδικασία ανανέωσης του Mini Bar.
• Να απαριθμούν κοινά προβλήματα της υπηρεσίας του Μini Βar και να γνωρίζουν τους τρόπους αντιμετώπισης αυτών

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Σεμιναρίου είναι 40 ώρες. Η παρακολούθηση και οι εξετάσεις που ακολουθούν πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως. Με χρήση e-learning πλατφόρμας, (Moodle), οι συμμετέχοντες παρακολουθούν βιντεοσκοπημένο μάθημα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούν , καθώς επίσης έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εξετάσεων, σας απονέμεται το αναγνωρισμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης(ΕΣΥΔ) και της ACTA  πτυχίο «Υπάλληλος Επισιτιστικού Τομέα - Σερβιτόρος»

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την εγγραφή σας στο Σεμινάριο και την κατάθεση μέρους χρημάτων ή ολόκληρου του ποσού σας αποστέλλονται άμεσα στο email σας οδηγίες και κωδικοί για την διεξαγωγή του σεμιναρίου.

servit

Δείτε εδώ την εκπτωτική πολιτική

esydΔιαπιστευμένο πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

Το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool στον Άγιο Στέφανο Αττικής προσφέρει την πιστοποίηση «Υπάλληλος Επισιτιστικού Τομέα – Σερβιτόρος» που ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Τομέα τουρισμού που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

 

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Η ειδικότητα «Προωθητής Πωλήσεων Λιανικού Εμπορίου (Merchandiser)» την οποία προσφέρει το Κέντρο Επαγγελματικών Σεμιναρίων της Techschool αφορά τους επαγγελματίες με κατάλληλη εξειδίκευση στο αντικείμενο ή όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και το επαγγελματικό τους πεδίο και να αποκτήσουν αναγνωρισμένη πιστοποίηση εμπλουτίζοντας το βιογραφικό τους και αποκτώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην συγκεκριμένη ειδικότητα.

Προ απαιτούμενα για τη συμμετοχή στις εξετάσεις

Α) Απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή

Β) Απόφοιτος υποχρεωτικής εκπαίδευσης και να έχει παρακολουθήσει σχετικό σεμινάριο τουλάχιστον 80 ωρών

ΣΚΟΠΟΣ

Απόκτηση γνώσεων σχετικά με:
• τις έννοιες και τις θεωρίες που αφορούν τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και επιλογής
• τη σημασία της επιστημονικής ενημέρωσης από κλάδους που μελετούν την καταναλωτική συμπεριφορά
• τα κυριότερα ευρήματα των συμπεριφορικών οικονομικών που σχετίζονται με το merchandising
• τις έννοιες με συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής για το merchandising

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εισαγωγή

Το merchandising αποτελεί τον πιο ευαίσθητο κρίκο της αλυσίδας τροφοδοσίας του ραφιού. Είναι ο τόπος στον οποίο συναντώνται οι επιθυμίες όλων των εμπλεκόμενων πλευρών: λιανεμπόρων, προμηθευτών, παραγωγών, αλλά και των καταναλωτών που μάλλον αγνοούν πόσο πολύπλοκη και απαιτητική διαδικασία. είναι η συνεχής παρακολούθηση και η σωστή λειτουργία του ραφιού. To merchandising προσφέρει σημαντική βοήθεια, αφού μέσω του ειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού και με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μεθόδων εξασφαλίζει τη σωστή θέση των προϊόντων, τη μέτρηση του stock, την καταγραφή των ελλείψεων και την προτεινόμενη παραγγελία προς τον λιανέμπορο.

Οι Θεματικές ενότητες που θα αναλυθούν στο Σεμινάριο είναι οι εξής:

1. Η Προσωπική Πώληση
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• κατανοήσουν την έννοια της προσωπικής πώλησης και τη σημαντικότητα της ως εργαλείο του μάρκετινγκ
• αναγνωρίσουν τους διαφορετικούς τύπους προσωπικής πώλησης
• συζητήσουν τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού πωλητή
• κατανοήσουν το ρόλο, τα καθήκοντα και την περιγραφή θέσης εργασίας ενός πωλητή

2. Η Διαδικασία Προσωπικής Πώλησης
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• αναλύσουν τα στάδια της διαδικασίας πώλησης
• συζητήσουν τις τεχνικές πώλησης
• κατανοήσουν τις αντιρρήσεις του πελάτη
• αναγνωρίσουν τη σημασία της σωστής προετοιμασίας του πωλητή και της εξυπηρέτησης του πελάτη μετά την πώληση
• εφαρμόσουν τις τεχνικές κλεισίματος της πώλησης

3. Διαχείριση Παραγγελιών και Αποθεμάτων και Δείκτες Λιανικού Εμπορίου
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• περιγράψουν τη διαδικασία διαχείρισης και εκτέλεσης παραγγελίας
• αντιληφθούν τη σημασία χρήσης συστημάτων ERP
• κατανοήσουν την έννοια της εφοδιαστικής αλυσίδας
• συζητήσουν τους λόγους που οι εταιρείες διατηρούν αποθέματα, τους βασικούς τύπους αποθεμάτων και μεθόδους μείωσης τους
• κατανοήσουν τη χρησιμότητα της έρευνας αγοράς στις επιχειρήσεις
• περιγράψουν τη διαδικασία έρευνα αγοράς
• αναγνωρίσουν τις έννοιες που σχετίζονται με τους Δείκτες Λιανικού Εμπορίου (Retail Index)

4. Στοχοθέτηση και Παρακολούθηση Πορείας Πωλήσεων
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• γνωρίζουν την έννοια της δυναμικότητας της αγοράς
• διαχειριστούν θέματα σχετικά με την πρόβλεψη και τους στόχους πωλήσεων
• αντιληφθούν τα σταθερά και τα μεταβλητά κόστη της επιχείρησης και την ανάλυση νεκρού σημείου
• κατανοήσουν τους Βασικούς Δείκτες Αποδοτικότητας (KPI/Key Performance Indicators) μιας επιχείρησης
• συζητήσουν τις βασικές αρχές του CRM

5. Βασικές Αρχές Merchandising
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• γνωρίζουν την έννοια του merchandising και το ρόλο του στις πωλήσεις ενός καταστήματος
• συζητήσουν θέματα σχετικά με τη διαχείριση του χώρου ενός καταστήματος και της τοποθέτησης των προϊόντων
• κατανοήσουν το ρόλο και τα καθήκοντα του merchandiser
• αντιληφθούν τις βασικές αρχές των εμπορικών συμφωνιών που αφορούν τα πλάνα προβολής των προϊόντων στα καταστήματα

6. Το Merchandising και η Ζήτηση των προϊόντων
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της μικροοικονομικής για την καλύτερη κατανόηση της έννοιας της καταναλωτικής ζήτησης
• αναγνωρίζουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση και ανάδειξη της σημασίας τους για το merchandising
• κατανοήσουν το φαινόμενο του μονοπωλιακού ανταγωνισμού και τη σύνδεσή του με το merchandising

7. Μηχανισμοί του Merchandising
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• γνωρίζουν τους βασικούς μηχανισμούς του merchandising
• συζητήσουν θέματα σχετικά με την τοποθέτηση των προϊόντων στο ράφι και την προβολή τους εντός του καταστήματος
• κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία του Visual Merchandising (VM), όπως οι κτηριακές εγκαταστάσεις, η βιτρίνα και το design του καταστήματος.
• αντιληφθούν τη σημασία της ατμόσφαιρας ενός καταστήματος, τα στοιχεία της μουσικής, του φωτισμού και των χρωμάτων και πως αυτά επηρεάζουν την συμπεριφορά των πελατών

8. Το Merchandising και τα Συμπεριφορικά Οικονομικά
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• Κατανοήσουν τις έννοιες και τις θεωρίες που αφορούν τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και επιλογής
• Κατανοήσουν τη σημασία της επιστημονικής ενημέρωσης από κλάδους που μελετούν την καταναλωτική συμπεριφορά
• Περιγράφουν τα κυριότερα ευρήματα των συμπεριφορικών οικονομικών που σχετίζονται με το merchandising
• Κατανοούν τις έννοιες με συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής για το merchandising

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Σεμιναρίου είναι 40 ώρες. Η παρακολούθηση και οι εξετάσεις που ακολουθούν πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως. Με χρήση e-learning πλατφόρμας, (Moodle), οι συμμετέχοντες παρακολουθούν βιντεοσκοπημένο μάθημα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούν , καθώς επίσης έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εξετάσεων, σας απονέμεται το αναγνωρισμένο πτυχίο «Προωθητής Πωλήσεων Λιανικού Εμπορίου της ACTA

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την εγγραφή σας στο Σεμινάριο και την κατάθεση μέρους χρημάτων ή ολόκληρου του ποσού σας αποστέλλονται άμεσα στο email σας οδηγίες και κωδικοί για την διεξαγωγή του σεμιναρίου.

prowth

Δείτε εδώ την εκπτωτική πολιτική

Διαπιστευμένο πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

esydΗ ειδικότητα «Προωθητής πωλήσεων λιανικού εμπορίου (merchandiser)» που προσφέρει το Κέντρο Επαγγελματικών Σεμιναρίων της Techschool με έδρα τον Άγιο Στέφανο Αττικής  ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Εμπόριο και Πωλήσεις που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο αυτό  που προσφέρεται από το κέντρο επαγγελματικών σεμιναρίων της Techschool απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν την καριέρα τους στον τομέα της οροφοκομίας, επιθυμώντας να εργαστούν σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελληνική επικράτεια . Επίσης απευθύνεται και σε έμπειρους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει εμπλουτίζοντας το βιογραφικό τους με μία αναγνωρισμένη πιστοποίηση.

Προ απαιτούμενα για τη συμμετοχή στις εξετάσεις

Αποφοίτηση από σχετικές σχολές/ιδρύματα εκπαίδευσης ή  λόγω της εξειδικευμένης φύσης του εργασιακού αντικειμένου και των ιδιαίτερων αναγκών σε θέματα προστασίας και τήρησης κανόνων υγείας και ασφάλειας της εργασίας- διετής επαγγελματική εμπειρία στο αντικείμενο πιστοποίησης ή σε συναφή αντικείμενα.

ΣΚΟΠΟΣ

Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου οι καταρτιζόμενοι θα έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να εργαστούν σε τμήματα ορόφων διαθέτοντας την απαιτούμενη επάρκεια προκειμένου να ανταποκριθούν στα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις του τμήματος.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στο παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα  θα αναλυθούν οι εξής θεματικές ενότητες :

1. Εισαγωγή στην οροφοκομία
2. Οργανόγραμμα ανάλυση θέσεων και αρμοδιοτήτων
3. Κανόνες εμφάνισης και συμπεριφοράς, εσωτερικοί κανονισμοί και ανάλυση κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο του ξενοδοχείου
4. Ανάλυση τύπων δωματίων και κατάστασης δωματίων
5. «πλυντήριο και λινοθήκη και διαχείριση λινών ξενοδοχείου»
6. Διαδικασία και τρόπος καθαριότητας δωματίων
7. Αντιμετώπιση καταστάσεων που αφορούν τους πελάτες
8. Εσωτερική επικοινωνία και χρήση έντυπου υλικού εργασιών»
9. Επικοινωνία με τον πελάτη και διαχείριση προβλημάτων και παραπόνων»

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Σεμιναρίου είναι 40 ώρες. Η παρακολούθηση και οι εξετάσεις που ακολουθούν πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως. Με χρήση e-learning πλατφόρμας, (Moodle), οι συμμετέχοντες παρακολουθούν βιντεοσκοπημένο μάθημα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούν , καθώς επίσης έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εξετάσεων σας απονέμεται το αναγνωρισμένο πτυχίο, του «Πιστοποιημένος Επαγγελματίας Οροφοκόμος» της ACTA.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την εγγραφή σας στο Σεμινάριο και την κατάθεση μέρους χρημάτων ή ολόκληρου του ποσού σας αποστέλλονται άμεσα στο email σας οδηγίες και κωδικοί για την διεξαγωγή του σεμιναρίου.

orofokomia

Δείτε εδώ την εκπτωτική πολιτική

Διαπιστευμένο πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

esydΗ ειδικότητα «Επαγγελματίας Οροφοκόμος» που προσφέρεται από το Κέντρο Επαγγελματικών Σεμιναρίων της Techschool , είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).


Εγγραφείτε στο Newsletter μας

* Υποχρεωτικό πεδίο

Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

© 2024 Techschool.gr. All Rights Reserved. Designed By Web Rely